About Girls & Boys

Alle kledingstylisten van Girls and Boys kidsfashion genieten ervan om contact met ouders en kinderen te hebben. Ze vinden het fantastisch om kledingadvies te geven en nieuwe combinaties en kledingsets te maken en uit te zoeken.

Girls and Boys wil dat ouders en de kinderen van hun kleding houden en dat kinderen ervan genieten als ze de kleding dragen. Aan ieder kind wordt oprechte aandacht en tijd besteed, ieder kind is in onze ogen uniek. De stylisten gaan op zoek naar de stijl die het beste bij het kind past en waar hij of zij zich het prettigst in voelt. De kinderen moeten vol zelfvertrouwen de winkel uitgaan.

De merken die Girls and Boys in het assortiment heeft zijn trendy en van een hoge kwaliteit. De inkopers besteden veel aandacht en tijd aan het samenstellen van de collectie en zijn continu op zoek naar fashionable producten en nieuwe merken. Ze laten zich hierbij door allerlei manieren inspireren.

Sinds 2007 is het bedrijf overgenomen door de volgende (2e) generatie en is Girls and Boys uitgegroeid tot de grootste kinderkleding winkel van Nederland. Girls and Boys is opgericht in 1959 en bestaat anno 2016 zevenenvijftig jaar. De nieuwe eigenaren hebben een brede ervaring en een gedeelde liefde voor retailen. Ze dromen van een formule met de ultieme winkelervaring op het gebied van kidsfashion. Hier streven ze iedere dag naar.

De missie van Girls and Boys is continu innoveren in klantbeleving. Klanten moeten voelen dat ze bij Girls and Boys echt op een bijzondere en oprechte wijze worden geholpen en vermaakt. Om dit te bereiken wordt er veel tijd en geld geïnvesteerd. Zo is de winkel in onlangs verder uitgebreid en de tekeningen voor een volgende uitbreiding liggen er ook al klaar. Girls and Boys is de eerste kinderwinkel in Nederland met een speciale bar voor kinderen. Ieder kind kan hier een Fristi, Chocomel, limonade of een biologische appelsap krijgen.

Sinds kort is Girls and Boys gestart met geurmarketing en is het bezig met de ontwikkeling van een eigen parfum. Hiermee komt een lang gekoesterde droom in vervulling. De nieuwste innovatie is de photobooth. Kinderen kunnen nadat zij een nieuwe kledingset hebben uitgekozen in de photobooth op de foto. Deze foto kunnen ze vervolgens downloaden op de website. Binnenkort start Girls and Boys met een test om via internet een afspraak te maken met een van de kledingstylisten. Dit kan indien de stylist beschikbaar is zelfs buiten openingstijd. Hiermee innoveert Girls and Boys verder in klantbeleving.

Vorig jaar heeft Girls and Boys besloten en nieuwe website te ontwikkelen. De nieuwe website is de online etalage van de winkel waarin een deel van de collectie gepresenteerd staat en waar ter inspiratie een aantal combinaties en kledingsets worden getoond. Dit moet klanten stimuleren om naar de winkel toe te komen voor nog meer inspiratie en persoonlijk advies. Hier is Girls and Boys goed in, hier ligt onze passie!